lördag 15 januari 2011

Thailunket...

..Smittar av sig till bloggen oxå ;)
Men jag ska se om jag kan få in ngn bild soon , så ni får se hur jag/vi har det..!!
Å inte är jag duktig på å kolla era heller.

Att det är vinter, snö å kyla man ska hem till.. Känns helt surrealistiskt!!! Tänker ju hela tiden sommar. Vi springer ju runt i bikini å små tygstycken mest hela tiden. Vid skypen idag visade barnen vyn hemma, inget jag längtar efter direkt.
Det finns dock annat jag längtar efter!!!!

Trots alla dessa dagar har jag spenderat extremt lite timmar i solen..!! Ska göra allt för å jobba upp dem nu sista dagarna.

Kram från en mesbrun tjej :)

1 kommentar:

Anna sa...

Det känns som att det är rätt befogat att strunta i bloggen när man är i solen. Jag brukar inte heller blogga när jag åker iväg.
Kanon härligt att höra att ni har det bra iaf! =)