torsdag 17 februari 2011

Jag önskar att jag kunde trolla..!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det vore nog inte så dumt, när du lärt dig kan du väl tala om för mig hur du gör.
ha det gott
kram

Malin & Prinsessan sa...

Hej hej!

Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett valfritt skal till din Iphone! Superenkelt att delta, klicka på länken om du vill vara med http://malinkarlstrand.blogg.se/2011/february/tavla-och-vinn-ett-iphoneskal.html


(Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)

Kram Malin

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Så gör jag.

nillas liv på pinnen sa...

Jag vill också kunna trolla!
Vad skulle du trolla fram/bort?

MissC sa...

Annette: Jag lovar ;)
Oroshjärta: Lär mig!!!
Nilla: Vet inte i vilken ände jag skulle börja ;) Men massor finns det som jag önskade att jag kunde veva runt med ett trollspö å förändra i ett svep! :)