söndag 8 maj 2011

Fullmatad helg!!

Lördagsmys i solen m underbara Febe :)
Sen är vi inte bara familjehem..
Nu kan vi även kalla oss för vandrarhem ;)
Får se hur länge det blir, ingen som vet. Men Darling har iaf någon annan å bråka med då *hehe*

Idag har vi varit på kalas i solen.
Där var det varmt å gött (skulle tagit m bikinin ;))


Å sen träffade jag sköna Suzan å köpte lite av hennes syrras pulver. Coolt å få en röst till "bilden" Måste ju haka på nästa bloggdejt!
Suzan, du är lika skönt energisk å snygg i verkligheten som i bloggen!

Syns det att jag försöker spänna mina icke befintliga biceps..!? ;)

Å så kom ett ex fram till mig under tiden jag väntade på Suzan..! Vi var tillsammans i slutet på 80-talet!!!!
Kanske ska ta det som en komplimang då, att han kände igen mig med mina stora glajjer på. Eller hur ;)
Jo men det gör jag!

-Uppdaterad- Glömde ju helgens stora MINUS!
Vår bil har pajjat I G E N !!!!
Tydligen var inte den nya kopplingen fast satt ordentligt.. Så den rasade ner i marken! *suck*
(killen som jobbade m den har fått sparken. Undrar varför *ironisk*)
Som tur är har vi änglar till grannar på vår gata!! Så det var bara å vraka å välja på bil :)
T A C K!!!
Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer: