måndag 15 augusti 2011

Nattskräck!!

Efter att ha haft en mysig söndagsbabbelkväll hos härliga Johanna, tog jag bussen hem..
Gick från hållplatsen i mörkret å var strax framme hemma. Bara sista backen ner.. Då hör jag någon/något gå i snåren i kolsvart mörker! Och jag erkänner.. I skogen, på landet är jag rysligt mörkrädd :/
Fryser till is å hör hur det prasslar å rör sig :O Till slut tar jag mod till mig å halvropar hallå ngn där..!? Inget svar.
Backar mot backen neråt å hojtar å försöker se, jag är duktigt rädd. Samtidigt som jag känner mig urlöjlig!!!
Tvärstopp, pang Aaaajjjj! Faller baklänges över en betonggris (eller vad de heter) Fan, skrattar lite åt mig själv men rädslan är kvar å jag har s k i t ont!! Sitter kvar en stund å har min Iphone i högsta hugg som under hela tiden, utifall..
Raskade hem å la mig.
Doldakameran skulle filmat detta! ;)

Idag har jag ont :/ Å min kära Iphone har fått sin första repa :(
Det är nog värst!! *snyft*


Bloggar från min iPhone

Inga kommentarer: