lördag 14 januari 2012

Äckligt på mig..

Sitter på pendeln på väg att möta upp ett par sköna väninnor för lite babbel å rödvin..
Pillade bort några luddstrån från mina byxor som jag sen droppade på golvet, under ett telefonsamtal.
DET skulle jag inte gort..!!!
Fybubblan så oförskämt av mig att "slänga" det som var äckligt på mig, på henne!!!!



För hon sitter ju precis på mig oxå... *NOT*
Jag ler å säger att hon kan byta säte om hon tycker jag är oförskämd som inte alls hade för avsikt att kasta på henne. (vilket jag ju inte heller gjorde)
SKÅL alla glada :)
- iPhoneBloggar

4 kommentarer:

Agneta sa...

Nä men fy! Har du ingen hyfs alls i kroppen??!! ;))
Hoppas du får en trevlig kväll!

Sus sa...

Hon behöver ligga.

Suzan sa...

Hahaha...

äppelblomman sa...

Ha ha men fy så oförskämd du är;-) *asg*
Kram K