lördag 4 februari 2012

Stjärnorna i Skärholmen

Konferencier Niclas Wahlgren & jurymedlemmen Andreas Weise var mest pinsamma och extremt oproffsiga i sitt uppdrag med ovan nämda titlar..!!! De skämtade om och med varann och Andreas fick det gärna att mer handla om honom. Otroligt respektlöst och tröttsamt mot de unga nervösa deltagarna!!
De borde skämmas.


Janine Nikula med sin egenskrivna låt var jätteduktig!!! Man kan gå in på Skhlm Facebooksida och rösta på henne där. Det är inget förslag utan en order!!! ;P
Kevin Borg var där och sjöng två låtar också.
De kan gott anlita honom som konferencier nästa gång tycker jag.

3 kommentarer:

Sus sa...

Vad tråkigt :(

Vi var på andra sidan motorvägen på bio vi :)

Anonym sa...

Håller verkligen, verkligen inte med dig! Andreas och Niklas var de enda som höll upp humorn denna dag. Ett flertal av sångarna sjöng dessutom falskt bland annat den du rekommenderade. Men ändå gav juryn och Niklas snälla och ärliga ord till deltagarna. Att du sedan inte fattar ironi är tragiskt! De va grymma den dagen.

MissC sa...

Sus: Japp, tråkigt.
Anonym: Jag fattar ironi och har humor. Men ska man dra skämt så kan det vara bra om de som det skämtas om och med hajjar det oxå. De var ju en del rätt så unga där som inte alls hängde med. Och dessutom var där säkerligen skitnervösa och tog detta på fullaste allvar med förhoppning om att gå vidare. Så då behöver man nog rikta humorn lite mer träffsäkert! Dagen handlade ju trots allt om de unga deltagarna och inte Niklas å Andreas. Som ja visst är kul å lättsamma.. Men på fel plats. Tycker du annorlunda får ju du tycka det. Alla har vi ju rätt till en åsikt. Du känner inte mig så vad du vet om vad jag hajjar om ironi är ju rätt så begränsat. Och tjejen jag rekommenderar har jag hört utanför det uppträdandet så jag vet hennes kapacitet. Där var det inte klockrent, vilket berodde på nervositet. Och det var hon inte ensam om.