lördag 28 april 2012

Värsta Läbbigaste jag upplevt!

Känsliga varnas för ofräsch bild!!

Jag skrev för ett bra tag sedan om något jag fått igenom. Och detta något var ögonlocksoperation av överflödig hud. Igår gjorde jag ena ögat. Och det är helt klart det LÄBBIGASTE jag upplevt!!! Lokalbedövning var allt. Beröringen var så sjukt obehaglig! Men det gick trots allt.. Nästa gång blir det lugnande!
Måste tyvärr göra det i 2 omgångar vilket suger rejält! Dessutom är jag superorolig för slutresultatet!!! Tänk om ärret går förlångt ut, tänk om han tagit förmycket..!?
Tankarna snurrar och känslan av ånger infinner sig :/
Vad har jag gjort..

4 kommentarer:

Tant Trassel sa...

Både mamma å pappa har gjort en liknande operation o det såg jättebra ut efteråt. Kommer bli bra sussi. Kram

MissC sa...

Hoppas jag!
Min mamma och min morbror har gjort det samma. Fast då båda ögonen samtidigt! Men allt hänger ju på läkaren/kirurgens handlag :/ Och jag tycker det känns å ser konstigt ut. Men som mamma säger så ska jag kanske inte ta ut i förskott så här tidigt! ;)

Men mr ånger finns kvar :/

Kram

mockapocka sa...

Skär man i ögonlocket så ser det nog läskigt ut kan man förmoda...men ändå, förstår känslan.
Ser ut att göra fruktansvärt ont dessutom! Hu. Hoppas det känns bättre snart.

MissC sa...

Har inte haft så ont faktiskt. Så länge jag inte gör hastiga rörelser m ögat eller höjer på ögonbrynet ;)
Tack!