måndag 28 maj 2012

Livstecken..

Jag lever i allra högsta grad!! Fullt ös medvetslös, typ :) Mest roliga saker. Men även en del skit.. Inte för egen del, men för människor som står mig nära. Vissa är bara inte riktigt riktiga! Men det visste man ju redan ;) Jobbigt bara när dem man bryr sig om råkar illa ut.

Och även de man inte känner.. :(
Ringde polisen på ett par vuxna som förnedrade och psykiskt "misshandlade" en liten kille på 1 1/2-2år! Jävla idioter!!
(Ska tillägga att de drack alkohol & att den ena såg misstänkt drogpåverkad ut)




Nu till det mer positiva. En Skatepark i närheten där vi bor har öppnats. Sååå kul!! Så där lär vi hänga en del.
Och jag har blivit m ett nytt jobb. Kommer få eget kontor :) Så det blir till att avveckla minst ett av de andra nu. Om jag ska hinna m allt.




Lördagen bjöds på tjejmiddag. Välbehövligt!!
Och vår planerade Grönantur som vi tänkt ta på söndagen, fick stå tillbaka för ett kalas William absolut ville gå på.
Så där ja.. Då har jag uppdaterat er lite ;)
Nu kör vi så det ryker!
Jiiiihaaa :D

Inga kommentarer: