tisdag 24 mars 2009

Dessa kläder!

Tänk att det ska vara ett sådant problem att få på sig kläder!!???? Jag pratar om min son William.. Varje morgon blir det gnäll å inget sitter bra! Han kan byta strumpor 3-4ggr för de sitter inte bra!? Gaaahh, å inte den tröjan å inte de byxorna! Jag blir gaaaalen. Inga av de nya byxorna vill han ha, han har ett par som han vill ha HELA tiden. De andra som duger då favoriterna är i tvätten, ser ut som att han går å väntar högvatten. Fick han välja så skulle han gå i samma kläder HELA tiden!

Jag försöker verkligen att inte göra en situation av det. Men det är svårt....!!! Jag får bita mig i tungan ofta! När mina alternativ inte duger så får han fixa själv.. Då blir han oftast sittandes å bara stirrar. Till slut så hittar jag ett som passar! Phu, men det tar tid och massa tålamod!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hade själv en "klädsituation" men min 6-åring i morse och jag blev nästan galen ;)
Kram N

Anonym sa...

Jag känner igen det min son e lika dan