måndag 31 maj 2010

Stress stress..

Jobbigt när tiderna inte går ihop..!

William skulle på fotbollsträning å för å hinna från jobbet å hämta på dagis var jag tvungen att hinna med en buss vid en viss tidpunkt. Sen hem byta om och cykla iväg. Fast det gick inte så smärtfritt..!!
Klockan på jobbet måste gå fel, jag missade bussen å blev då 20-25min sen *gah* Stressa järnet!! En blåsa som hotade att rinna över.. Törstig å med bultande huvud kändes det som att jag skulle tuppa av.
Vi hade aldrig hunnit komma i tid med cyklarna. Men vi fick som tur var skjuts av Williams kompis mamma, dem skulle ju dit också.
*phu*

Och träningen då.. Jo den gick bra :) William var jätteduktig å gjorde nästan mål.. Lagkompisen tog returen å fick in den. William blev superglad å tackade jublande sin kompis. (den kompisen han helst är i samma lag som då han är jätteduktig)
Jag är glad, som fick en glad kille med hem :)

Inga kommentarer: