torsdag 11 november 2010

Jag har adressen till himmelriket!!!

Har googlat runt lite och hittat adressen till himmelriket för en sån som mig :) I´m gonna go wild and crazy! Jag åker ju till Thailand i januari, 3 veckor med jobbet. Vi är fler assistenter vilket betyder en hel del ledig tid. Så jag kommer flänga runt en del..

I China Town finns det massor med pärlor och smyckesdelar..
Så gissa vad jag kommer befinna mig en hel del på min lediga tid :P *längtar* Har sett bilder och kollat priser..
Och det är magiskt!

Drömmer mig bort.....

3 kommentarer:

Pinglan sa...

Men gu vad kul!! kram kram

Anonym sa...

Åh vad härligt på många vis, De e du värd!Och jag e värd ett nytt smycke som du gjort :-) Kram Louise

kurrelina sa...

Låter helt underbart med Thailandresan, inte för att jag skulle vilja åka dit, jag är så jäkla flygrädd.
Lycka till med shopingen där också.
Ha det gott.
kramis