söndag 19 september 2010

3 suger..!

Ja, just nu känns det så :(
Tappade ju luren i havet förra helgen..!
Beställde nytt simkort på måndagen, fick det i torsdags. Kunde inte aktivera och fick ringa in 2ggr för att få hjälp. Idag ringde jag en 3:e ggn då jag fortf. får meddelande om att sätta in simkort!!? *grr*
Tanken slår mig att jag kanske har en för gammal telefon, men inget dem frågat mig om vad det är för slags lur jag har. Så jag får ta upp det själv!! Å visst, visst har det betydelse. Så här sitter jag nu med en lur jag var så glad över att jag sparat just i fall olyckan skulle vara framme. Å då är den för omodern för 3 å deras simkort.
*gah*


Vad gör jag nu???
Är det någon som har en 3G telefon att låna ut?


Hoppas försäkringsbolaget agerar snabbt. Men vågar man tro det..?


Uppgiven tjej.

1 kommentar:

Agneta sa...

Jobbigt. Vissa saker sak ju bara fungera!