söndag 12 september 2010

På botten..!!!

Den här turen ut med båt i skärgården började riktigt dåligt..
För det första så åkte jag endast med för att William inte ville åka ut annars. Han ville promt vara med mig. (mamma period igen tydligen)
Så för att han skulle få uppleva det underbara det faktiskt är, så offrade jag mig.. Skippade möjligheten till total egentid och att "jobba" hela helgen i mitt fantastiska pysselrum.
Väl på båten så fotade jag lite bilder med min jättefina canon 550d jag fick av min fina familj i 40års present :)
Hade på mig en munkis med öppna fickor och i den ena låg min fina sony ericsson satio. Ställde mig upp och skulle kliva in.. Plums... Eh, vänta vad var det..? Blubb blubb blubb... Bubblorna gick inte att missa!
Stoppade ner handen i fickan, tomt!!!!!

Min satio tillsammans med alla telefonnummer och en del annat ligger nu på botten :(
Sorgen är total! *Fanhelvetesjävlaskitbajs*

4 kommentarer:

Agneta sa...

Åh nej! Det där är inte roligt....

Pinglan sa...

Neeeeeeeeeeeeej!!!

3Lmamma sa...

nej nej nej, blä & fy!!!

Anna sa...

Oh nej! Och just mobiltelefoner är ju verkligen jobbiga att tappa.. Man har ju allt där i.. =/