lördag 5 november 2011

B A K I S..!

Fast inte som i efter en kul fest..
Utan migränbakis, duktig hangover på den!!
Lyckades släpa mig ut till soffan och kolla på idol iaf..

Blev solokvist här hemma.. Förutom sällskapet av grannens hund som är hos oss denna helg. William och darling drog iväg. Jag ska nog ta en dusch, kanske känns bättre då.
Om inte annat så luktar jag bättre :)
Hade velat gå på syfestivalmässan.
Men den kan jag ju glömma!
Inte nog med att man har migrän som pajar en hel dag/kväll..
Nä, dagen efter blir förstörd den också!

Nä, jag tar en dusch nu.
Å tycker lite synd om mig själv...

2 kommentarer:

Carola sa...

Usch, stackare! Min son på 8 brukar också ha migrän, ibland så illa så att han kräks. Inget roligt det där.

Hoppas att din söndag blir bättre i alla fall, och skönt att du har sällskap av en lite vovve i alla fall.

Skickar här en liten kryapådigkram!
/Carola

MissC sa...

Tack! :)
Inte kul när de små åker på det!! :( Jag har ju tyvärr ärvt ner det i min son också.
Kram