måndag 28 november 2011

Helt slut!

Intressant vecka och fartfylld helg!!
Finaste Ulla firades för sin vackra siffra 40 på fredagen. Jag haffade henne i duschen innan övriga kom ;) Hjälpte till med sista touchen.. Å fixade till mig själv oxå ;)
SuperLYCKAD kväll!
På lördag var det dax för nästa firande! Väntar på bilder.. Min fina väninna Lotta har tagit examen, spa & hudvårdsterapeut och blivit egen!

Söndag var jag HELT slut!! 1:a Advent.. Slängde fram lite julpynt handlade till julgodismakeriet å pepparkaksbygge. Inte klar m pyntandet än.. Jag har köpt mina första julgardiner EVER..!!! Men börjar försiktigt m ett fönster (köket)

Jag är fortfarande sliten..
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Ting sa...

Vilken härlig helg!

Carola sa...

Lovely!! Låter som du haft en riktigt bra helg. Att umgås å få skratta är guld värt!!

Men man blir ju oftast lite trött i ögat efter en intensiv helg, men det kan det va värt.

Bättre sent än aldrig, ja att skaffa sina första julgardiner mena jag...kanske att man får ett litet bildbevis när allt pyssel är klart :)

Ha en skön tisdag!/Carola

Suzan sa...

Najs med kalas! =)