fredag 30 mars 2012

Mer jobb..!

Jag behöver mer!
Men hur svårt är det..!?
Jag är tydligen bättre på att sälja allt annat utom mig själv ;)

Färg, form å bild, jag kan det. Service, empati och social kompetens, jag har det. Detaljöga som en hök å noggrann ut i fingerspetsarna, mitt mellan namn. Ge mig mer jobb!

Jag har jobbat inom restaurang, på fritidsgård, på fritis som resurs för autistiskt barn, förskola, sekreterare, marknadsassistent, butikssäljare, personligassistent.
Frilansar mellan varven som fotoassistent/stylist, gjort flera loggor och även små fotojobb.
Har ju även min egen smyckestillverkning med tillhörande webbutik. Jobbar förnärvarande endast deltid. Plus att vi har familjehemsplacering..

Så jag är en mångsysslare med mycket erfarenhet inom många olika yrken! Sätt mig på en uppgift å jag löser den :) Men ändå, att det ska vara så svårt att nå ut och att arbetsgivaren ska våga tro. Min största brist är väl det där med utbildning..! Estetisk praktisk å data kommer jag inte så långt med då det läggs så mycket fokus på just utbildning. Men livet och arbetslivserfarenheten i det breda är ju i sig en utbildning praktiskt som heter duga. Tycker ju jag då.

Jag jobbar gärna kreativt, säljande och med människor.
Inte speciellt kräsen faktiskt.
Så om någon söker någon..

Här har ni mig!

Inga kommentarer: