tisdag 6 mars 2012

Min son är lite väl ärlig..!

Gluttade på Top Model Sverige.. William åt sin kvällsmacka innan läggdags. Så kläcker han..-Mamma, om du var med i Top Model så skulle du inte kunna det! Plupp-Plupp-Plupp-Plupp-Plupp-Plupp-Plupp Samtidigt som han pekar på olika platser i ansiktet..!
Jo tack, min hy har verkligen sett bättre dagar :_(

Nu är ju jag ändå för gammal för att delta i Top Model ;) När jag gick i skolan hade jag inga hudproblem.. Nä det kom i vuxna år! Grymt frustrerande att det aldrig blir bra!!

5 kommentarer:

Agneta sa...

Trist när det blir så. Varför inte på magen istället, den visar man ju aldrig?

MissC sa...

Mmm.. Fast det kan poppa upp där med. Just nu känns det som att hela min kropp är ett enda stort finnigt å kliande slagfält! :(

mockapocka sa...

Dricker du mjölkprodukter? Prova i så fall den laktosfria varianten. Funkar fint på mig och svägerskan.

MissC sa...

Japp det gör jag å en hel del ost.. Menar du att det kan vara det då :/ för inte nog m att jag har finnar typ överallt så gör det ont å kliar oxå :S

mockapocka sa...

Jag skulle i alla fall prova om jag var du. Jag gick över till laktosfri mjölk, grädde och yoghurt (men åt fortfarande ost, smör och annat) förra påsken. Hade sedan inte en enda finne förrän i höstas. EN enda. Har haft en till nu i januari. Förut hade jag finnar (framförallt på hakan) mest hela tiden.