onsdag 19 maj 2010

Göteborgsvarvet.

Just det.. På lördag går startskottet!
Och jag är anmäld & det är betalt.
Kommer jag att springa...?
Nej!
Och jaa, jag vet att jag ju gått ut med att att jag ska det. Men nu är det ju så att min tå ställer till det en del. Jympadojjor är ett big No No enligt läkaren. Hårda dumma träskor ska jag ha!
(fast jag fuskar lite)
Man kan ju inte springa Göteborgsvarvet i träskor heller!!
Men om sanningen ska fram..
Så känner jag mig lite räddad av min tå. Men bara lite ;)

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Nä men va skö...synd menar jag!
Stackars dig.

Agneta sa...

Min syster skulle springa men hon har fått halsfluss. Det enda positiva med att ha det, tycker nog hon!

MissC sa...

Nilla: Hihi.. Ja visst är det skö...synd!!! ;)

stort och smått: Jag förstår precis hur hon känner :)