söndag 9 maj 2010

Tomt!

Det är tomt här hemma...
Mamma & Jörgen åkte nyss. Å det är tomt!
Att inte spontant bara kunna gå/åka över till varann, gör att den tid man får när man väl ses blir så mycket mer dyrbar! Å så finns det sådant som sätter käppar i hjulet, migrän är ett exempel. Jäkla migrän, å jag vet ju hur det är.. Jag är ju migräntypen själv.
Jag är tacksam för att de överraskade oss med att komma på torsdagkvällen i stället för på fredagen. Vilket ju faktiskt gav oss en hel dag tillsammans! :)

Men nu sitter jag här och önskade oss närmare varann!

1 kommentar:

kurrelina sa...

Ja du tjejen migrän är ett jäkla skit och som kommer när man allra minst anar det. Jag har ögonmigrän och det är så läskigt att rätt vad det är inte se ordentligt, men tack o lov blir jag numer inte så sjuk efter att flimret gått bort.
Ha det gott och var rädd om varandra
kramis