onsdag 7 juli 2010

Åksjuka

Jag har problem med extremt lågt blodtryck.. Vilket yttrar sig i yrsel. De senaste månaderna har yrseln tilltagit kraftigt! Ibland räcker det att jag vänder mig runt. Vet inte om det är ngt annat än blodtrycket som påverkar.. Men jag gissar att det är det.
Detta är en bidragande faktor till att jag kan bli åksjuk på X2000. Och det är det vi åker. Men nu sitter vi baklänges så det borde väl underlätta, eller? Å andra sidan har det inte gått så snabbt hittills.. Signalfel.

Jag hoppas jag klarar mig någorlunda, lillkillen är körig imagen.
Var det något mer..? ;) Nä det ska väl räcka!

Å så VILL jag ha FINT väder dessa dagar!! Våga bara annat.

1 kommentar:

Agneta sa...

Jag tycker inte om att åka baklänges för då blir jag åksjuk.
Jag har också lågt blodtryck, eller så är det något annat... Nä, jag gissar på trycket.
Ha en bra resa, hoppas att ni får upp farten snart!