söndag 11 juli 2010

Skyller på den tunga hettan!!

Faktum är ju att det faktiskt varit helt okej väder.. Visserligen inte som hemma, men inte så illa som jag fick det att låta. Min mamma påminde mig ;)
Igår, lördag var det kalasväder!! Men då var jag å gjorde annat än å njuta av solen *typiskt* ;) Fast jag hade en underbar dag på tu man hand med min käre kusin! William var med sin mormor och moster samt Josefine och Anton (7år) i Slottskogen då jag roade mig med Elizabeth (kusin)

Idag har det åskat å regnat men värmen har legat tung. Så jag ska väl egentligen inte alls klaga!!

Hoppas på fler kalasdagar så jag får njuta lite i solen jag med :)
Fast jag njuter ju på annat sätt ;)

1 kommentar:

Pinglan sa...

Här i Jönköping så är det superväder!!! Åskade en smäll, sen kom det några stänk regn. Hade hoppats på ett dunder och brak med ösregn..