tisdag 6 juli 2010

Duktig jag!

Händelserik dag idag..
Eller rättare sagt jag har piskat mig själv lite ;)
Vädret förblev ju mulet å till kvällen kom regnet.
Så jag tog tag i en hyllmöbel som väntat länge på å bli monterad. Nu står den klar å glad i mitt arbetsrum. *nöjd* Sen tog jag en rask promenad på kvällskvisten, gjorde ett avbrott i min packning.
(åker ju till gbg imorgonbitti)
Inte bara sådär... Grannen ringde på, så det är tack vare dem jag kom iväg ;)

Ja och så har jag fixat hemma hos en annan granne med post å blommor inne å ute. (dem är i Thailand) Nu får darling ta över ansvaret för deras växters överlevnad när jag drar ;) Fast det fixar han.. Tack vare honom det gröna lever här hemma. *erkänner*

Nä nu.....
Sängen!

1 kommentar:

Anna sa...

Hoppas att ni får det kanon bra nere i gbg och att vädret ändras så att ni får sol också! =)