söndag 29 augusti 2010

Årets gatufest..

..Är avklarad. Lite seg då jag varit med å fixat efter min lite hrm, "tokiga" vecka. Men festen varade inte så länge som den brukar. Jag var hemma vid midnatt. De höll inte på så läge efter det, tror jag. Däckade ju efter ett litet tag med huvudet på kudden ;)
Vi hade ett jätteduktigt liveband. Konstigt egentligen att inte någon från området kom å klagade med tanke på ljudnivån. Den var hög, väldigt hög!

Men nu ska vi se hur det blir med dagens barnkalas.. William är inte på topp, så vi avvaktar lite å kollar. Han vill ju så gärna ha det å jag vill ha det överstökat.
Håll tummarna!
Traditionella ankracet.. Vems husanka vinner??

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Vad fint väder ni verkar ha i huvudstaden! Här är det höst.

Anna sa...

Va härligt att det blev lyckat! =)