fredag 20 augusti 2010

Varför..?

Köpte en låda rödvin..!
När jag var hos lillebror & Sofia då drack jag ett supergott rödvin på låda. Ett jag inte fick huvudvärk av. Så idag tänkte jag vara lite modig å köpa hem lite rödtjut, är ju alltid trevligt att ha. Så det blev en hel låda! Varför köpa en flaska när det finns lådor..?!! Men ändå tycker jag att det ser trevligare ut med flaskor egentligen!!! Lyxigare och mer kultiverat.
Men jag slog till på bag in box. Å är jag nöjd?
Njaaeeee, ingen direkt höjdare.. Men det går väl ner.
Kanske ska nöja mig med flaska i framtiden ;P

*hick* *hick* Å trevlig helg!

3 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

TrEvLiG hElG rIgHt bAcK! lOvE oRoShJäRtA

Pinglan sa...

Vad mysigt! Perfekt att ha hemma. Den håller ju faktiskt ett bra tag också!

Agneta sa...

Det är ofta mycket godare i flaska än i box. Jag köper bara box om vi ska ha riktigt många människor hemma på middag.