fredag 13 augusti 2010

Lusten har fallit på annat.

Har inte haft någon riktig lust att blogga. Som om ni inte märkt det ;) Men jaja.. Semestern lider mot sitt slut. Och snart är det tillbaka in i ekorrhjulet ;) Fast det kanske är på tiden..
Har haft en jättehärlig semester. Även om jag inte lyckats med konsten att vara på rätt plats vid rätt tid ;) Jag menar där solen parkerat... Annars så har allt varit KALAS :) Förutom min körkortsångest i Göteborg.

Ska lägga ut lite bilder som en liten sammanfattning av sommaren, men inte nu. Nu ska jag fixa med lite annat å sen bär det av med vänner ut på båt i skärgården :P

3 kommentarer:

Pinglan sa...

Ha en mysig fredag. Kram

Anna sa...

Ibland så är det faktiskt okej att ta en pause ifrån sin blogg.. Det finns ju annat här i livet! =)
Hoppas att din semester har varit fantastisk hur som helst! =)
Kram

Mita sa...

Då hoppas jag att du fick en kanonhelg ute i skärgården!!