måndag 3 oktober 2011

Bild som "talar"



Bloggar från min iPhone

9 kommentarer:

mockapocka sa...

Jättesynd faktiskt.

Nu har jag laddat ner den där appen men varför hamnar mina bokstäver upp och ned? Bilden och allt det andra är åt rätt håll...

MissC sa...

Mockapocka: Det kan vara så att du drar "etiketten" från fel håll..!? :/ Drar du från höger till vänster blir det fel. Dra från vänster till höger :)

mockapocka sa...

Nu gick det bättre. Har en till fråga. Hur får du bilden till din blogg? Hittar ingen sådan "blogg configure".

MissC sa...

:)
Jag sparar bara ner bilden i albumet på Iphone och gör inlägget via bloggerappen :)

mockapocka sa...

Bloggerappen..(herregud jag vet ju ingenting)...får fixa lite bloggapp. Behöver man inget konto på det där steply community?

MissC sa...

*skratt* Du lär dig ;)
Steply comunity..!?? Vad är det?
Bloggappen jag har heter blogger om jag inte minns fel.
Och där är det inte tal om nåt sånt.

MissC sa...

Nej nej..!!!!! Bloggpress heter den :O
Förvirrad ;)

mockapocka sa...

Tack!
Utan dig vore jag fullständigt lost i cyberspace...kanske till och med uppäten.

MissC sa...

Haha.. Kul att jag kan hjälpa :)
Bara å fråga om du undrar något. Kan jag så delar jag såklart med mig :)