onsdag 26 oktober 2011

Lättad..!

Det blir inte så farligt trots allt!
Hade vi inte varit hemma hade vi troligen inte kunnat bo i huset..! Men nu så är skadan inte så omfattande och vi hoppas att det torkar utan större ingrepp.
Bilen, den där jäkla bilen!!
Bränslepumpen har pajat, men troligen löser det sig smidigt.
Hoppas, H O P P A S jag!

Så nu kan jag gå tillbaka till att känna mig "fjäderlätt".
Fick ett fantastiskt besked häromdagen som jag avslöjar vid annat tillfälle ;)
Den som väntar på något gott..

4 kommentarer:

mockapocka sa...

"En olycka kommer sällan ensam" heter det ju men varför är det så? Vem har bestämt det? Så himla dåligt. Hoppas det ordnar sig med vattenskadan och bilen.

Är det du på bilden? Hur fick du till själva sittpositionen? Ser väldigt svårt ut.

MissC sa...

Ja, det kan man ju undra...! Himla dumt påfund tycker jag.
Tack :) Det löser sig på ett eller annat sätt :)

Jupp, jag på bilden. Ser krångligare ut än den är. Men så var det ju ett tag sedan den togs ;)

Ting sa...

Men din stackare vad mycket skit!
Det vänder nu!
Kram!

MissC sa...

Ja, vi bestämmer att det gör det :)
Kram.