söndag 16 oktober 2011

På spåret.

Darling har "kastat" kryckorna och kör på för fullt..! Bra eller dåligt, det visar sig. (envis) Vi gjorde spåret idag när William var på kalas. Kanon fin dag och perfekt för mig som verkligen behövde få bli av med allt x-tra jag stoppat i kroppen i helgen..!!
Iklädd min snygga nikejacka & mina sköna strumpor från seger, vi fick på topploppet.
Redo för spåret i ett par löparvantar som jag införskaffat då jag ju förfryser händer (och fötter) så fort det dippar i graderna. S K I T nöjd med det inköpet! Darling agerar fotograf så ni får ursäkta kvalitén ;)
Och jag hittade äntligen ett par långa löparbyxor som sitter som en smäck! Halva priset på löplabbet i globen. Jättenöjd!!!
Så här fint är det ute vid spåret :)

3 kommentarer:

mockapocka sa...

Du ser väldigt snofsig ut måste jag säga. Det är härligt med snygga och funktionella träningskläder. Löparhandskar is da shit verkligen :D (också kallblodad)

MissC sa...

Hehe.. *tack*
Mycket roligare ju om man kan känna sig lite piffig samtidigt :P

Jag skulle inte överleva utan vantar! Fötterna är visserligen mindre glada :( *tips*?

mockapocka sa...

Tunna yllesockor, funkar faktiskt fint. Slits lite fort bara tyvärr. Men varm och skönt.