söndag 10 januari 2010

Det går sådäääär..

..Med att hålla bloggen uppdaterad!
Jag har för mycket helt enkelt.. Kanske inte så, så att det inte alls finns tid till att blogga.. Bara det att när jag väl ska sätta mig så får jag ingen ro till att göra ngt inlägg.
Så det blir som det blir just nu.

Har i helgen träffat en barndomsvän :)
Vi har inte setts sedan vi var typ 12-13år!!!

Vi hade supermysigt med fika på Sturekatten bla..
Kan inte fatta att det gått så lång tid..! *skakarpåhuvudet*

Jag har en skitjobbig hals, känns som det är klister i den och hostan jag har är också skitjobbig. Är inte helt 100 men inte klubbad än. *host-host*
Hoppas jag slipper det oxå!

William kommer att börja på showdans *spännande*
Sen har min lille prins börjat prata mycket om döden.
Om hur jag inte får dö ifrån honom och riktigt storgråtit :(
Försöker prata om det så pedagogiskt jag kan..
Men jag blöder i hjärtat av hans känslor. Å ja, jag vet att det är en fas som alla barn går igenom. Men det är ett känsloladdat ämne.

Så är det här för närvarande..

3 kommentarer:

mockapocka sa...

Mycket att göra, ont i halsen och dödenprat. Sånt är livet emellanåt. Det hör till liksom.
Kram!

kurrelina sa...

Ja du, bloggtorka drabbar nog dom flesta ibland.

Det är inte lätt att vara förälder, hoppas hans funderingar snart går över.
kramis

MissC sa...

mockapocka: Ja det är ju så. Men frustrerande att inte orka och el hinna allt man vill..!
Kram

kurrelina: Jo.. Han får gärna fundera, hoppas bara jag kan förklara på ett begripligt sätt ;) Kram