onsdag 27 januari 2010

Helt 100..

..Kan jag ju inte riktigt påstå att jag är..
Men helt klart bättre. Jag ska ta å ringa om en läkartid imorgon.
Bättre sent än aldrig sägs det ju ;)

Å inatt ska jag sova med revaxör i örat å se om locket försvinner..
Nu har jag inte hört något på ena örat i ett par veckor! Inte för att jag hör så bra på det annars, men nu är det som att någon stängt en dörr.
Först hade jag ju ont å misstänkte öroninflammation men nu tror jag det kan vara en propp.

Ja ni hör ju.. Jag är min egen läkare *som vanligt*
Inte bra *vet* Men kan liksom inte ändra detta beteende.

Jaja, även om jag inte är helt 100 så hade vi en mysig stund jag å prinsen. Hann med en fika oxå :P

4 kommentarer:

3Lmamma sa...

bra att du äntligen beger dig till en dr...att ställa sina egna diagnoser känner jag igen, inte bra!!!!Krya på dig fina..Höras om att ses?????kramis

Mita sa...

Krya på sig!

Helena sa...

Hej! jag har varit förkyld i flera veckor och nu har jag så ont i halsen så jag inte kan svälja. Jag vägrar gå ut denna kyla så jag funderar på att ringa hembesökjouren. Är så trött på att vara trött jämt och näsan och ögonen rinner i och är röda. Vill vara frisk nu och ligga på en strand med en drink i handen. Håller tummarna att vi blir friska snart. Ha en toppenhelg! Kram

Kai Vähälä sa...

william har charmen i sig :)