måndag 4 januari 2010

Helg med blodad tand!!

I helgen blev darling klar med isbanan..! Som han har slitit!! William hoppade i grillorna och kastade sig ut. Förra året testade han ju ett par ggr.. Nu i helgen har han lärt sig ordentligt. Han är super duktig och så stolt :) (jag med, stolt alltså)
Så det är åka och åka och åka som gäller :) Det har blivit några timmar i kylan! Men det stoppar inte William.
Dags å skaffa sig ett par egna rör, så kanske man inte fryser lika mycket ;) Idag blev det en hockeyklubba å puck oxå.
Kanske har vi ett framtida proffs ;))






William hade sin första kompisövernattning.. Det gick superbra!
Det busades rejält i soffan.. ;)



Å så ännu mer skridskor..


Föräldrahörnan ;)

Å ÄNNU mer åka!!


Stolt kille med stolt mamma!
Gissa vad han gör i skrivande stund..!!!!? ;)

3 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Nu fick du mig att minnas min skridskoåkning när jag var barn. Hur jag åkte och åkte och åkte hela kvällarna. Haha, det var mysigt.
Jag har inte blivit någon professionell skridskoåkare men det kan ju William bli ändå! =)

MissC sa...

Nyhetensbehag kanske lägger sig vem vet.. Men han kan ju bli precis vad han vill ;)
Dansare står högt upp på listan också :)
Härligt att lite minnen dök upp :)

kurrelina sa...

Klart du ska köpa dig skridskor, det är ju jätte skoj att åka tillsammans med barnen.
Jag fick bara vanliga rörskridskor men när jag blev vuxen och mamma köpte jag konståkningsskridskor för jag var alltid avundsjuk på de som hade sådana, men ack...jag höll på att slå ihjäl mig på taggarna så jag fortsatte med de vanliga skridskorna.
Lycka till
Glöm inte kudde i baken *L*
krams