tisdag 23 november 2010

Helt Hysteriskt!

Körlektioner för fulla muggar..! Idag var en superdag bakom ratten :) Inte långt kvar nu, hoppas jag når mitt mål. Teorin måste ju klaffa oxå. Känns som om jag inte hinner med läsningen riktigt då jag ju såklart skjutit på det in i det sista.
Å nu har jag ett fullspäckat schema!! Idag kom vi hem halv sju.. (simskola efter förskolan) Då började jag med middagen! Sen ut med hunden (jag är ingen hundmänniska) det är så inte min grej att vara ute med hunden..! Imorgon blir det läsning sen köra. Hade jag jobbat dessa dagar vet jag inte vad jag hade gjort...
Tack å lov för sköna kollegor :)




Bloggar från min iPhone

5 kommentarer:

kurrelina sa...

Oh så jobbigt det var att läsa den svarta texten mot den cerisa bakgrunden, kanske för att jag lätt får ögonmigrän.

Lycka till med bilkörningen, inte världens bästa väder att övningköra i men ack så nyttigt.
kramis

MissC sa...

Håller med, den är inte alls trevlig på min bakgrund :( Det är så den blir när jag bloggar från telefonen..
Men jag fixar det nu ;)

MissC sa...

Å glömde... Tack :) Ja det känns bra att sitta med lärare i detta väder, då får jag ju lite mer rutin än jag hade fått annars :)

~Johanna~ sa...

Du e inte så illa pinkad du heller!! :-)

MissC sa...

Tack Johanna :P