söndag 28 november 2010

Ullared

Just ja.. Kanske vill ni veta hur vi hade det där..!? :)
Vi åkte från mamma vid 5-tiden å var vid Gekås 10 i 7 på lördagsmorgonen!! Å såklart var vi INTE ensamma. Men vi var inne 10 över 7 :) Å där gick vi åt varsitt håll möttes upp för en frukost-fika 2 timmar senare. Och det var folk överallt! Jag gick i min lilla bubbla.. För å inte bli stressad å "galen" ;)
Men det fanns det gott om andra som var. Fick en ordentlig avhyvling av en ung tjej som minsann tyckte det  var fel av mig att vilja gå förbi just där hon var..!!!? Fel tjej på fel plats. Hon tyckte jag skulle valt en annan väg! Å då frågade jag om det var jobbigt att ta ett steg åt sidan. JAAAA det var det, skrek hon. Men jag höll mig lugn å bara log, sa att hon befann sig på fel ställe om det var jobbigt för henne att ta ett litet steg åt sidan. Sen gick jag å gjorde det sista å drog till kassan..

Något fattigare!
Lämnade Gekåsbyggnaden vid 11-tiden.

4 kommentarer:

Pinglan sa...

En del människor alltså.. Grymt att du inte tappade fattningen iaf! Kul att du handlade! Gjorde du fynd?

Mita sa...

Vuxenpoäng till dig!!

MissC sa...

Melinda: Ja, vissa typer.. ;)
Hittade lite av både det ena å andra :P

Mita: Hehe :P

Mamma J sa...

Åh. Ja.

Så, gör jag också där. Jag drar ett djupt andetag innan jag går in och sedan andas jag lugnt hela tiden. Kör mitt race och låter de hysteriska vara hysteriska. Helt enkelt :-)