fredag 12 november 2010

Nu är det klippt!

In till stan i dag för lunch med goaste väninnan Kikki :) Tog en sväng inne på Åhléns å där finns en salong chansade om de hade tid å japp, en timme senare. Så lunchen blev kort å intensiv (a lot of love:)) Kikki följde med när jag satte mig i stolen.. 11/2 år sedan!!!!!
Min frisör drog ju till Italien.. Å jag fick inte tummen ur att ta tag i det. Men nu så är det kapat. Ordentligt!
Fast nu väntar jag bara på att min frisör ska börja klippa här hemma igen då han är tillbaka. Han klipper ju sååå mycket bättre!!!!
Jag är väl sådär nöjd... Men nu ser jag ialla fall inte ut att gå med skurmoppen på huvudet :)

Å just ja, jag har fått min Iphone idag *lycka*

4 kommentarer:

Mita sa...

Men foto då!!!!

MissC sa...

Kommer en annan dag ;P

Anna sa...

Jag håller med! Foto!! =)

Åh är du nöjd med iphonen? En Iphone 4 får jag gissa på?

3Lmamma sa...

Söta, fina.....<3<3<3 love back to u!!!Intensivt men myyyyslunch! Du blev säkert fin men så klart att din frisör vet bättre hur du vill ha det och e säkert duktigare på att se vad du trivs och passar i....det växer ut snart men jag vill se BILD nu!!Puss