torsdag 25 november 2010

Teori...!!!

BLÄ!!!!!
Tycker den är sååååå jobbig :( På bonnier skivan blir jag godkänd.. Men på körskolans prov blir jag underkänd! :( De frågorna är krångligt utformade och svåra. Å det kanske är närmare verkliga provet!? Så det känns sådär nu. Körningen är jag faktiskt riktigt okej på nu (om jag får säga det själv).
Men när man ska bli bedömd av ngn helt okänd...
De kan ju kugga folk för vad som helst har jag förstått, om det passar dem att göra det just då. Orättvist!! Ska deras humör å sånt få spela in på bedömningen.. Nej tycker jag! Men så ser verkligheten ut å jag får helt enkel finna mig i det. *suck*

Shit vad jag är nervös!!! Har haft brännande känsla under bröstkorgen de senaste dagarna. Universum var med mig nu *snälla*
Om det är skit väder, kanske dem har mer överseende :S Jaja, det är som det är å jag får göra mitt bästa. Mer kan jag inte. Men den där jäkla nervositeten kan ju lamslå hela min existens!! Nervositet å jag är inte bästa vänner.
Svårt att missa pressen jag känner ;)

Nervös tjej!

4 kommentarer:

Anna sa...

Det kommer att gå jätte bra! Tro på dig själv bara! Jag gjorde bort mig på alla de möjliga vis under min uppkörning och jag blev trots det godkänd. =)

Mita sa...

Ska du göra teoriprovet idag?

Linda sa...

Hejsan! Vad fin blogg du har!! Vad tycker du om Jeffrey Campbells´nya kollektion på nelly.se? Kommentera gärna i mitt senaste inlägg! Ha en fin dag :)

MissC sa...

Anna, jag hoppas jag oxå får en sån typ :) Tack!
Mita, nä inte än men det närmar sig..!!!