söndag 20 juni 2010

Cry Baby!

Det är något fel på mig...!
Jag får tårar i ögonen så fort jag ser Victoria & Daniel. Jag som inte ens har varit så engagerad i detta gifteri.. Men när det kom till kritan så ser jag på det med andra ögon.
För det första så ser man ju såklart kärleken dem emellan, det lyser om dem! För det andra är ju Victoria en älskvärd person, hon lyser äkthet. För det tredje så är denna uppståndelse något dem själva inte bestämt, hon är ju faktiskt född princessa och med detta får hon helt enkelt anpassa sig. Vilket hon gör med bravur!

Eller det kanske inte är fel på mig ;) Jag har bara ändrat min syn på det hela. Och det har jag min fulla rätt att göra.
Så det så!

Peace-Love and Understanding

3 kommentarer:

Agneta sa...

Så många tårar jag fällde igår har jag inte fällt på länge! Inte ens på min egen systers bröllop, som för övrigt slog tårrekord!
Pappa Olles tal som var så himla fint, och Daniels fina fina tal till Victoria - då grät jag ohämmat! Fulgråt...
: )

Mamma J sa...

Hahaha, ja - man är väl inte sämre än att man kan ändra sig?! :-)

Jag gillar Victoria för att hon verkar ha sådan skön humor. Det där glittrandet med glimten i ögat och man riktigt ser räven bakom örat. Skön!

mika sa...

JAG VET! Jag var precis likadan!!! Från att inte ha vetat något om kungahuset eller bröllopet kan jag nu sitta och diskutera kungligheter med värsta royalisterna!!!! och ja.... vad jag grät när jag såg bröllopet!

Kram
M