tisdag 15 juni 2010

Göra en höna av en fjäder..
Alldeles för vanligt!

5 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Blir alltid så glad när du susar förbi mig! L.O.V.E

Agneta sa...

Tack för påminnelsen!
Jag hade helt glömt bort. Virrpanna!
Nu hoppas jag att jag vinner! : )
Kram!

Helene sa...

Gillar din blogg. Kommer gärna tillbaka :)

(Delar också din fina Dalai Lama-tavlan på min blogg - De tre reglerna. Gillar sköna tänkvärdeheter och citat, men de här orden är ju nästan allt man behöver... Så enkelt, så självklart så sant!

//Helene

MissC sa...

stort och smått: Haha.. Det var väl det jag hade gissat ;)

Helene: Dalai Lama-tavlan har jag skapat själv, det är okej.
Ja, tänkvärdheter behövs :)

MissC sa...

Oroshjärta: Dito härliga rötott! <3

Helene: Kul att du hittade hit och att du finner den trevlig :) Du är mer än välkommen!