söndag 13 juni 2010

Zombies & barns ärlighet.

Lördag, jag & William gjorde stan..!
Först en sväng på söder sen till gamlastan, för lite kul å fika.

Sen hamnade vi mitt i zombievalken...
William tyckte det var riktigt läskigt!
I vagnen lät det som babygråt..!


Sen styrde vi stegen mot city. Tog en omväg för att slippa zombierna..! Toabesök blev ett måste, å vi betalade oss in på åhlen´s.. William först å sen jag, han väntade hukandes vid dörren.. Kollade på mig där jag satt å sa..
-Mamma, jag tycker din rumpa ser ful ut!
Jag stirrar med en frågade min, tänker (va f-n!)
-Ja sådär, när du sitter (här kommer ljudeffekter) Pfffuu... Å så visar han i luften hur min rumpa liksom flyter ut över sitsen (jag vet detta men inget man vill höra ju)
Å så skrattar han! (unge)
Jag skrattade visserligen själv. Vad annat kan man göra ;)
Tack för den!
Missa inte smyckestävlingen!

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha oh det är kanske inget som man vill höra..
Och vilka läskiga typer ni sprang in i.. Vad var det för något?

~Johanna~ sa...

Hahahah. Som när flisan sa. Åhhh mamma dina tuttar är så långa! Ja jo. Man tackar. ;-)