torsdag 24 juni 2010

Trevlig Midsommar!


Klockan är midnatt å jag ska sussa ngr timmar innan familjen kommer från Göteborg. Jag är helt slut faktiskt!! Sedan halv 9 imorse har jag fixat å donat med allt möjligt både inne å ute. Rensat bland Williams alla saker, kastat och lagt för loppis (han var med oxå). Shoppat i växthuset å planterat sista krukan å tvättat å städat. Kratta gräsmattan hann jag också..
Fast när jag skriver det så låter det inte så mycket som det faktiskt varit. Jag som gärna hade lapat sol HELA dagen, soldyrkare som jag är!
Imorgon blir en kalasdag!!! :)

6 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

TREVLIG MIDSOMMAR RIGHT BACK MIN VÄN!

L.O.V.E/OrOsHJäRtA

Pinglan sa...

Ha en underbar dag!!! Kram

Agneta sa...

Ha en härlig dag!
Hälsa mor din!
Kram!

Anonym sa...

Hoppas ni haft en bra midsommar och att Conny fick ett trevligt kalas. Hälsa och gratta från mig.

Kramar P

MissC sa...

Tack alla :) Vi har haft det kalasbra!

@P, Han hälsar tillbaka å tackar ;)

Sus sa...

Vilken ybersvensk bild! Like it!