onsdag 1 december 2010

Duktig elev!

Jaá det är jag, säger min körlärare :)
Kanske inte i dom orden.. Men idag fick jag höra att han inte trodde jag skulle komma dit där jag är idag på den här korta tiden. (eller med de "få" tillfällen jag kört.. ca: 25ggr inkl. hemma) Och ska jag vara ärlig så hade jag mina egna tvivel efter 1:a lektionerna.. Han tror att jag kan klara uppkörningen, med lite lite mer mängdträning på hemmafronten.
Ja just ja, det är ju lätt utan bil! *snyft*

Någon som har en bil att låna ut???

Men teorin, den känns såååådäääär :(

2 kommentarer:

Pinglan sa...

Kom igen! Teorin kommer gå bra snart!!

kurrelina sa...

Sorry, jag har ställt av min bil över vintern *L*
Du är i alla fall jätte duktig och tänk om du kan ta bilen och åka dit du vill nästa år, utan att vara beroende av någon som kör dig...Det är frihet tycker jag. Jag fick mitt körkort när jag var över 30 år och är lika lycklig över det idag som då.
ha det gott
kramis