tisdag 28 december 2010

Kondis.

Skulle kunna vara förkortning på konditori.. Ååå, nu längtar jag efter en lång å mysig fika med en skön å mysig väninna! ;)
Fast jag ska försöka hålla mig till ämnet..
Var lite tidsoptimist imorse.. Fick jogga till tåget.. Tåget var en hel minut förtidigt!!! Hur ofta liksom..?! Fick lägga i en annan växel, kuta som en galning!!! Ropade på dem (grannar visade det sig) där framme å hålla dörrarna. Så jag hann och jag kände det som att jag skulle avlida..!! Strupen hade svårt å ta in luft å värkte, benen kändes som spagetti. Sen byta till bussen, då kom blodsmaken och illamåendet..

Hmm... Extremt dålig kondis!!!! Om ens befintlig ;)

3 kommentarer:

Anna sa...

Haha fast även om man har bra kondition så upplever man nog blodsmaken i munnen efter en sån löpning direkt på morgonen! =)

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Ja precis och så slår du på adrenalinet...och paniken inte samma "maskineri" som tränings kroppen;) Kram! ps kanske är det 2011 du kommer på min yoga;)? ds

Mita sa...

Tog en stund för mig innan tioöringen trillade på plats, kondition =)