onsdag 8 december 2010

Sol, värme å väta...

Om 4 veckor befinner jag mig i Thailand med jobbet i 3 veckor. Ska bli skönt å slippa kylan ;) *hehe* Men såklart är det med blandade känslor.. Går ju inte att komma ifrån när man har barn och familj.
Sedan jag berättade detta för William (för ett par dagar sedan) har han kissat i sängen och det hände även en olycka hos hans kompis.. :(
Då undrar man ju om det har med min resa att göra eller om det är annat, hormoner eller något..?
När jag berättade om resan verkade han ta det rätt så okej, men jag får sätta mig ner och prata lite mer mellan fyra ögon.

Mammahjärtat värker..

Som sagt, blandade känslor.
Jag älskar Thailand och solen! Och jag älskar min son och familj!

4 kommentarer:

Anna sa...

Oh jag förstår att det är dubbelt.. Vem skulle säga nej till 3 veckor i Thailand men samtidigt så vill man ju vara med sin familj..

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

Åh vad härligt! Det är bra att W får längta. Kram!

Mita sa...

Kan inte familjen följa med och bo i närheten någonstans, vart till Thailand ska ni?

MissC sa...

Mita: Det hade ju varit drömmen men det går inte :(
Oroshjärat: Ja visst.. Men det är ett tag ;)
Anna: Sant sant :)