måndag 6 december 2010

Privatist..

Jag hade slutprov på körskolan idag, fast jag hade 2 körlektioner kvar.. De har detta för å se om det tycker att man är redo att köra upp med körskolans namn på halsen. Statistik. Men i vilket fall så klarade jag det inte :( Så jag får helt enkelt ta å köra upp som privatist!
Men det han sa, hade han rätt i.. Jag babblade på å ville ha lite feedback å bekräftelse. Och det var ju inte alls till min fördel! Han sa att jag upplevdes som osäker och osjälvständig. Så jag får ta å hålla käften på uppkörningen!! Jag är ju van å sitta med min körlärare som jag bollar allt med, men det är slut på det nu.

Nu ska fågelungen flyga med egna vingar!

Snälla, håll tummarna för mig!!!
13:e har jag teorin & 15:e uppkörning.
Så ni vet när ni ska hålla dem ;)

Tack på förhand!
/Hoppfull tjej :)

8 kommentarer:

Agneta sa...

Åh, jag hoppas att det går bra! Och jag ska hålla tummarna stenhårt!
Jag fick också köra upp två gånger... suck.

Lycka till!
Kram

Mita sa...

Klart jag håller både tummar och tår, detta fixar du!!!

Anna sa...

Jag kommer att blåhålla tummarna då!!

Anki sa...

Håller tummarna..18:e december är det 23år sedan jag körde upp. Då gjorde man teori och körprov samma dag. Hade skitväder vindrutetorkarna orkade nästan inte ta bort snön.Dåligt plogat och världens största mage med Sara i..Fixade jag det så ska väl du göra det...

MissC sa...

Tack alla :)
Anki, det är sådant väder jag hoppas på ;) Då blir det okej att ta det lite lugnare *hehe*

Febe sa...

12 dec har jag haft mitt kort i 27 år, å jag hade också teori o uppkörning på samma dag. Snöstorm och en körskolebil på sommarsulor för körläraren hade inte "hunnit" byta t vinterdäck på helgen. Men trots att det gick slirigt och vi sladdade lite så gick det vägen... å det var min tredje uppkörning...
Jag håller alla tummar o tår som finns att tillgå och jag vet att du fixar det, men håll snattran men svara gärna på tilltal så de ser tt du kan köra bil samtidigt som du kan prata...
Love love my friend!!

Mamma J sa...

Men?! Får man inte köra upp i deras namn om man inte klarat teoriprovet för dem?! Snacka om falsk marknadsföring om man bara låter dem man sållat fram, köra upp i ens namn! Absolut skitlöjligt!

Hursomhelst så önskar jag dig all lycka till! Det är klart att du grejar det!!!!

missy sa...

Hej

Men när jag körde upp så sa dom att man SKA kunna prata och köra bil samtidigt, men det är klart. inte hela tiden kanske hihi

Lycka till