onsdag 15 december 2010

Skitdag!

Nä... Jag har inte Universum på min sida :(
Just nu känns det som att det blåser hårt mot mig mest hela tiden..!
Försöker hålla humöret på topp men fan, det är svårt emellanåt.
Jag kan nämna några exempel..
Uppkörningen idag, gick inte helt felfritt. Så nej, jag blev inte godkänd.
Bilen är fortfarande på verkstaden å blir så minst en vecka till!! 20-25000 var det sagt från början.. Nu vet vi inte vart det slutar!
Elräkningen kommer bli en snygg julklapp det också..
Bara för att nämna lite. Resten behåller jag för mig själv.

Hoppet är det sista man ger upp. Eller..?

7 kommentarer:

Mita sa...

Hoppet överlever allt!!!
Kram på dig

~Johanna~ sa...

Det kan bara bli bättre!! You go Girl!

Anonym sa...

Ja, och så fick du en påse nybakade lussebullar, stackars dig! ;)

//Pladder-Fia

MissC sa...

Pösa på er :)
@pladderfia: De lättade upp i tillvaron ;P Supergoda! William älskade dem!!!! Kram

MissC sa...

Puss menar jag ju såklart! :D

Anna sa...

Det är en svag tröst men det vänder. Förr eller senare!
Och tills dess så skickar jag en stor kram!

Sus sa...

Många kuggar körkortet men klarar det nästa gång. You can do it!