onsdag 7 april 2010

Det går bra.

Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv!
Jag äter INGET godis alls å det tänker jag hålla när jag kommer hem. *hoppas* ;) Men det roliga är att även om jag blir bjuden å alla andra äter så håller jag mig ifrån det. Utan problem också :)

Men promenaderna är det si å så med.. I alla fall de egna. Men det blir ju en del med A i rullstolen så motion får jag ändå!

Lite trist är det att inte hinna med era bloggar men jag ska göra så gott jag kan med att köra ikapp, väl hemma. Men jag tänker på er där hemma i kylan. Å hoppas jag tar med mig solen hem :)

Ciao.

5 kommentarer:

kurrelina sa...

Mycket starkt av dig att avstå från godis men du verkar verkligen ha bestämt dig och att hålla det. Duktig du
Ja du, här är inget vidare väder men + grader i alla fall tack o lov.
Ha det gott

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

När är du hemma? & vart e du?;).... Nästa vecka e min sista Haninge jåga om du vill joina! KRAM!

MissC sa...

Kurrelina: Ja det känns så :) Hoppas våren kommit på riktigt när jag kommer hem! Annars blir jag ledsen ;)

Oroshjärta: Å neeej!!! Då missar jag det :( Jag är å jobbar på Teneriffa i 4 veckor. 2 kvar nu..

3Lmamma sa...

Hej söta...Läst din blogg men ej varit flitig på att kommentera..njuut för här kommer våren men mycket mycket sakta.Du e saknad!POK

Mita sa...

Bra jobbat av dig!