fredag 9 april 2010

Snygga rosetter..

..Det har jag! I alla fall en. Vit och fin är den.
Jag låg på stranden igår (torsdag) då jag hade min lediga dag. Å där låg jag med en tjej på magen å babblade.. Så vände vi på oss å fortsatte babbla. Ooops så snabbt tiden flög iväg. Helt plötsligt hade det gått 3 1/5 timme å det var dags för en bergsutflykt.. Sprang igenom duschen å slängde en blick i spegeln. AAaaaaaaaajjjEE!!
PIONRÖD!!! Med en snygg rosett på ryggen å en spikrak kant efter bikinibyxorna. Så idag har jag bara visat framsidan för solen och baddar massa aloe vera.

Ligger stilla i sängen gör jag ;)

Natti natti!

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Aj.
Fast jättesynd är det inte om dig om man tänker på stranden, havet och solen (på framsidan).

Anna sa...

Haha det är lätt hänt.. Personligen brukar jag sällan bränna mig men min syster gjorde något liknande när vi var i Egypten första gången och brände upp båda skinkorna.. =D

Hoppas att ni har det fantastiskt där nere iaf!
kram

Kai Vähälä sa...

fan va avis jag är, vill också bli bränd :D

Kai Vähälä sa...

Skulle vara kul ifall du kika in min blogg, blivit proffsig :)

kurrelina sa...

Ajajaj det låter verkligen ont så ta det lugnt nu i solen.
Njut och ha det underbart
kramis