torsdag 29 april 2010

Hemma en vecka nu..

..Och börjar väl känna mig "normal".. Tröttheten är överkomlig nu, men fortfarande närvarande. Jag börjar landa så smått. Att jobba så intensivt tar ju såklart. Men en upplevelse har det definitivt varit! Och en massa härliga människor har jag fått äran att träffa. Inget jag skulle vilja vara utan! Känner mig flera erfarenheter rikare. Jag är glad att jag fått uppleva Vintersol.

Bjuder på lite bilder från tiden på Teneriffa.. Dock inga på folket då jag ju inte vet om de vill vara med på nätet. Så ni får hålla tillgodo med dessa.

Ställets kelgris!! :)

Blåsig dag!

På väg upp..

Vintersol ligger i mitten..
Där de två poolerna är.
En härlig tripp..!!!
Utsikt från berget..!

Ett av konstverken i sanden..

I gott sällskap :)
Atlanten..
Stranden..

En fullt fungerande tvättstuga..! :)

Strandpromenaden

Här inne höll vi till på "hemmet".

Vintersol
Utanför en restaurang i Adeje.
Superbrant backe upp!
PååååårrrFaaaavååååR...!!!!
Chickading..

5 kommentarer:

Anna sa...

Vilka härliga bilder.. =)
Verkar verkligen som att ni har haft det kanon bra trots att eran hemgång blev försenad.
Och det är kul att se att du uppskattar Vintersol lika mycket som jag gjorde. =)

Kram

kurrelina sa...

Hejsan
Skulle man kunna få köpa dessa örhängen
Artikel: 3008 men med samma färg på pärlan som den turkosa ängel jag tidigare köpt..
kramis

MissC sa...

Sälvklart. Vill du ha lilla eller stora pärlan på?

Amazingdays sa...

Det ser mysigt ut.
Kram

kurrelina sa...

Gracias
för de fina bilderna, man blir faktiskt lite avis..
ha det gott
kramis