söndag 25 april 2010

Fullt Ös!

De två första dagarna hemma somnade jag sittandes flera gånger.. Tröttheten ligger fortfarnade över mig, men nu klarar jag i alla fall av att hålla mig vaken. ;)
William å jag gosar i massor. Han sitter på mig även när han sitter brevid, som nu sitter han på min arm så den är i kläm. När jag ska på toaletten måste jag tala om att jag ska vara själv å fösa ut honom. (Inte svårt å märka att man varit efterlängtad)

Han gillar inte min solbränna.. Tycker att jag ska bli vit igen!
Jag håller inte med ;)

William fick en ny cykel i helgen, en 20 tum. Vilket var på tiden.. Nu slipper han ha knäna upp i hakan när han cyklar.
Han är lycklig och ääälskar sin nya cykel!

Storshopping på Ica Maxi har avklarats.. Och idag var det vårstäddag i vårt område, plus ett barnkalas och en 20-åring som skulle firas!

Sååå, det är fullt ös!! Klockan är 20.00 å jag hoppar snart i säng..
(bilder på cykeln kommer)

Inga kommentarer: