torsdag 22 april 2010

Home SWEET Home!!

Jag är hemma igen :)
Å gissa om glädjetårar och känslor har sprutat..!!!

Vi fick besked i går morse om resa hem.. På eftermiddagen kom ett mer säkert besked, de hade hyrt in en jumbojet. Så vid 20-tiden igår åkte vi upp i luften. Var hemma runt 04.30 tiden ngn ggn.

Tröttheten har klubbat mig idag, inte många knop gjorda här inte. William och jag går fortfarande i pyjamas och morgonrock..!! (kl.14.15)

Jag tycker visserligen inte att vädret är speciellt roande, men vad gör väl det..
Hemma i kärlekens tecken!!

Puss å Kram

5 kommentarer:

Agneta sa...

Vad härligt! Jag har tänkt på dig ska du veta...
Kram!

kurrelina sa...

Då säger jag VÄLKOMMEN HEM och vilken tur ni hade som fick ett flyg, det verkar verkligen inte vara det lättaste.
Ha det nu bra och var rädd om dig

Anna sa...

Välkommen hem!! =)

MissC sa...

Tack sötisar!!! :) <3

Mita sa...

Men välkommen hem du söta!!