tisdag 13 april 2010

Ole dooolyckan...

..Gnissel å panglyckan.

Ja det händer grejjer på hemmet hela tiden.
Jag fick i söndags förmiddags åka iväg till akuten för å röntga min fot. Kvällen innan blev jag överkörd på foten av en permobil som skulle dansa i matsalen.. Å kunde inte gå på foten. Fick åka rullstol till rummet. På morgonen kunde jag gå på insidan av foten.. Men det visade ingen fraktur. *phu* Men dock en svullen lilltå med blödning. Ont som F-N!!
Sen var jag uppe å sprang på insidan foten mest hela dagen. Vilket kändes å gör fortfarande i vaden vill jag lova. Men nu har svullnaden lagt sig å jag haltar inte längre :)

Nu hoppas jag att det räcker med ole dooolyckan!!

Strax är det lunch å sen ska jag njuta på stranden!!
Ledig 7timmar idag :)

Adios.

1 kommentar:

3Lmamma sa...

ta´t lugnt nu...när kommer du nu hem???Känns som du varit borta i evigheter..kramis